Historia
Andrzej Sobotka, Digital marketer, Product Manger, Ad Operations Manager
Początki kariery
Moja kariera reklamowa trwa już pare dobrych lat ale na poważnie wszystko zaczęła się w Allegro, gdzie pracowałem jako Ad Operations i Product Manager. Miałem kluczową rolę w rozwoju produktu Allegro Ads (Network), zajmując się strategią, planowaniem i developmentem. Jako Product Manager nauczyłem się, jak ważne jest zrozumienie potrzeb użytkowników oraz rynku, aby móc dostarczyć wartościowy produkt. Praca ta wymagała ścisłej współpracy z zespołami technicznymi, marketingowymi i sprzedażowymi, co pozwoliło mi na zdobycie umiejętności komunikacyjnych i koordynacyjnych. Zarządzanie projektem od koncepcji do realizacji nauczyło mnie efektywnego planowania, budżetowania oraz monitorowania postępów prac.
Następnie w Empiku, gdzie objąłem stanowisko Ad Operations Managera, wdrażałem rozwiązania reklamowe od podstaw, zarówno w e-commerce, jak i w kanałach offline.
Łącznie w braży marketingu i rozwoju produktu posiadam ponad 7 letnie doświadczenie.
Rodzinny biznes
Równocześnie zawsze pomagałem w rodzinnym biznesie, zajmując się marketingiem. Prowadziłem kampanie SEM oraz wspierałem firmę we wszystkich aspektach jej działalności. Dzięki temu nauczyłem się, jak ważne jest zrozumienie podstawowych problemów, z jakimi borykają się firmy w rozwoju.
Narodziny pomysłu na własną firmę
Z czasem liczba zleceń i poleceń rosła, co skłoniło mnie do podjęcia decyzji o założeniu własnej firmy. Widząc, jakie problemy napotykają firmy w procesie rozwoju, postanowiłem stworzyć firmę, która będzie odpowiedzią na te wyzwania. Dzięki bogatemu doświadczeniu w różnych aspektach marketingu i reklamy, jestem w stanie oferować kompleksowe i skuteczne rozwiązania dla moich klientów.
Moim celem jest pomaganie firmom w osiąganiu ich pełnego potencjału, oferując wsparcie na każdym etapie ich rozwoju. Wierzę, że dzięki moim doświadczeniom i wiedzy, jestem w stanie sprostać nawet najbardziej wymagającym oczekiwaniom klientów.